فریمور مودم دی لینک  DIR-600

فریمور مودم دی لینک DIR-600

روتر بیسیم DIR-600

روتر بیسیم DIR-600 از چهار پورت Lan و امکان اتصال بیسیم (Wifi) بهره میبرد. همچنین یک پورت Lan جداگانه نیز برای ارتباط بین دو دستگاه در نظر گرفته شده است. به این ترتیب میتوانید مودم کابلی 2520U را با استفاده از کابل Lan به آن متصل کنید.
پس از اینکه مودم را به آن وصل کردید، تمامی سیستم‌هایی که با استفاده از ارتباط کابلی و یا ارتباط بیسیم به این دستگاه وصل شده اند، میتوانند از اتصال اینترنت استفاده کنند.
همانند هر روتر دیگری، وظیفه‌ی این روتر برقراری ارتباط میان دستگاه‌هایی است که به آن متصل شده‌اند. به این ترتیب سیستم‌هایی که از طریق پورت Lan به این دستگاه متصل شده‌اند و همچنین گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌هایی که با استفاده از Wifi با آن در ارتباط هستند، همگی امکان ارتباط با یکدیگر از طریق شبکه داخلی را نیز دارند. به این ترتیب میتوانید از این دستگاه برای ایجاد یک شبکه داخلی کوچک در خانه و یا محل کارتان استفاده بکنید.

مودم dir 600

این مودم به دلیل قدیمی بودن ممکن است نیاز به اپدیت فریمور برای رفع مشکلات داشته باشد

ما در سایت شبکه آنلاین اخرین فریمور مودم دی لینک DIR-600 را در اختیار شما قرار داده ایم

 

قیمت مودم d’link dir 600 ،تنظیمات مودم d-link dir 600 ،خرید dir 600 ، قیمت dlink dir600 ، اموزش کانفیگ مودم d link dir 615 ، تنظیم سرعت مودم d link ، تنظیمات وایرلس مودم d link ، تنظیمات مودم d link n300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *