فریمور مودم 4G LTE قابل حمل هوآوی مدل E3372

فریمور مودم 4G LTE قابل حمل هوآوی مدل E3372

4G LTE قابل حمل هوآوی مدل E3372 – ایرانسل و همراه اول

به طور خاصی تا سرعت باور نکردنی 150مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابیت در ثانیه استفاده کنید. مودم همراه ایرانسل Huawei E3372 نسخه به روز شده مودم همراه Huawei E3272 است که به صورت یک مودم 4G ( LTE) است. طراحی بدنه این مودم باریک ,کوچک و کاربر پسند و با مواد مات ساخته شده است.
  نسخه 6 پروتکل اینترنت (IPV 6 ) بسیار برتراست که همان (IPV4 ) با ویژگی های پیشرفته تر می باشد واین قابلیت را دارد که به یک تعداد IP در نزدیکی خود متصل شود.

با توجه به افزایش دستگاه‌هایی که از پروتکل اینترنت استفاده می‌کنند، در آینده نزدیک هیچ آی پی آدرس نسخه ۴ ای آزاد باقی نخواهد ماند. بنابراین برای افزایش تعداد آی پی های آزاد، نسخه ۶ آن  با نام IPv6 طراحی شد؛ این نسخه در مقابل نسخه ۴ دارای دامنه بسیار گسترده‌ای است. نسخه 6 پروتکل اینترنت (IPV 6 ) این قابلیت را دارد که به یک تعداد IP در نزدیکی خود متصل شود.

در مودم‌های همراه هواوی با وارد کردن آدرس 192.168.1.1 در نوار آدرس مرورگر دستگاهی که با آن به اینترنت مودم همراه متصل هستید، می‌توانید به این پنل مدریریت پیدا کنید. در این پنل شما با امکانات مدیریتی روبرو می‌شوید که می‌توانند مفید واقع شوند.

در این پنل شما با زبانه‌های (Home) صفحه‌ی اصلی، آمار (Statistics) پیام کوتاه (SMS)، به‌روزرسانی (Update) تنظیمات (Setting) و به‌اشتراک‌گذاری (Sharing) روبرو هستید. در صفحه اصلی تقریبا دسترسی‌های اصلی برای شما ایجاد شده که شامل روشن و خاموش کردن دستگاه، اتصال دیتا و وای‌فای و همچنین گزارشی از میزان مصرف دیتا در حال حاضر، تعداد دستگاه‌های متصل به مودم و دسترسی به فضای کارت حافظه است.

  • در زبانه Statistics شما گزارش جزئی‌تری از میزان مصرف دیتا در مودم همراه خود و میزان شارژ مودم را می‌توانید ببینید.
  • در زبانه SMS همانطور که از نام آن پیداست می‌توانید به ارسال انبوه پیام کوتاه و خواندن پیامک‌های دریافتی اقدام کنید.
  • در زبانه Update شما وضعیت آپدیت نرم‌افزاری دستگاه را می‌توانید چک کنید که بلافاصله بعد از دریافت آپدیت در این صفحه به شما اطلاع داده می‌شود.
  • در زبانه Settings می‌توانید تنظیمات مختلف دستگاه خود را انجام دهید که گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد.
  • در زبانه Sharing نیز می‌توانید به فضای موجود بر روی کارت حافظه مودم همراه خود دسترسی پیدا کرده و آن را مدیریت کنید.

این مودم توسط برند های همراه اول و ایرانسل نیز عرضه می گردد

توضیحات فریمور:

ورژن: E3372h-153_UPDATE_22.315.01.00.00

حجم فایل دریافتی:46 مگابایت

 

لینک کوتاه شده مطلب:

https://b2n.ir/u65281

آنلاک مودم e5172 ، آنلاک مودم همراه اول l443 ، آنلاک مودم e5785 ، آنلاک مودم i40 ، انلاک مودم هواوی b612s ، آنلاک مودم zw101
Mf810 unlock ، نرم افزار آنلاک مودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *