مقاله ترجمه شده واقعیت مجازی

مقاله ترجمه شده واقعیت مجازی

مقدمه مقاله ترجمه شده واقعیت مجازی :

توسعه واقعیت مجازی (VR ) همراه با سایر نوآوری های فناوری، آینده تجارت الکترونیکی را شکل می دهد. این تحقیق، اثربخشی فرمت ها و دستگاه های مختلف VR را در یک فضای فروشگاه مجازی یعنی تجارت مجازی (v-commerce) بررسی می کند. این مطالعه یک مدل مفهومی را ارائه می دهد و دستاوردهای آن را تجزیه و تحلیل می کند. تأثیر VR بر تمایل به خرید مصرف کنندگان در فروشگاه های مجازی، یکی از طریق ایجاد احساسات و حس حضور و دیگری از طریق تأثیرات ناشی از فضای مجازی و یادآوری نام تجاری است. یافته های ما بسته به فرمت VR و وسیله مورد استفاده و تفاوت در قصد خرید، نشان می دهدکه فرمت VR هیچ تفاوتی از نظر احساس حضور و تاثیر دستگاه ندارد. در آخر، برخی از پیامدهای مدیریتی و موضوعات روش شناختی در نظر گرفته شده است.

تعارف مهم تحقیق:

واقعیت افزوده چیست؟

واقعیت افزوده فناوری است که با افزودن لایه هایی از اطلاعات دیجیتالی به بالای دنیای فیزیکی ما را آن راگسترش می دهد. نمایی از زندگی واقعی فیزیکی با تصاویر تولید شده توسط رایانه روی هم قرار می گیردو از طریق صفحه نمایش مشاهده می شود، بنابراین درک آنچه را که در مقابل خود می بینید تغییر می دهد.

اطلاعات حسی فوق الذکر می توانند هم سازنده باشند (به عنوان مثال، بهبود یا اضافه کردن به محیط طبیعی) و هم مخرب (به عنوان مثال، پوشش محیط طبیعی)، اما هدف این است که دنیای دیجیتال و فیزیکی را یکپارچه ترکیب کند.

واقعیت افزوده چه تفاوتی با واقعیت مجازی دارد؟

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (VR) دو نوع اصلی فناوری غوطه وری هستند. با این حال، این اصطلاحات اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند و به جای یکدیگر استفاده می شوند. بیایید این افسانه را از بین ببریم که آنها تجربه مشابهی را ارائه می دهند. مفهوم اساسی واقعیت مجازی این است که کاربر را می گیرد و او را در دنیای جدید و دیجیتالی قرار می دهد. برای دستیابی به این هدف، کاربران از یک هدست VR یا یک نمایشگر نصب شده در سر که از یک یا دو صفحه رایانه تشکیل شده استفاده می کنند تا کاملاً در تجربه غرق شوند. حسگرهای موجود در داخل هدست سیگنال هایی را به مغز شما منتقل می کنند، درک شما را از آنچه می بینید تغییر می دهند و به تجربه موجود در آن جهان می افزایند. به نوبه خود، شما احساس می کنید گویی در حال حرکت و تعامل با موارد مجازی درون محیط شبیه سازی شده هستید.

از طرف دیگر، دستگاههایی با استفاده از عناصر دیجیتالی لایه AR بر روی عناصری از دنیای واقعی قرار می گیرند. فناوری AR به شما امکان می دهد درک خود را از جهان در زمان واقعی اضافه یا تغییر دهید در حالی که به راحتی موارد مجازی را از موارد موجود متمایز می کنید. و البته، با AR، هیچ هدستی مورد نیاز نیست. برای مشاهده این خلاقیت های رایانه ای می توانید از رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود استفاده کنید. توسعه دهندگان AR عینک هایی با قابلیت استفاده از AR و سایر پوشش های سر سبک نیز ساخته اند.

دانلود مقاله به زبان اصلی 

تصاویری از نمونه فایل دریافتی

450,000 ریال – خرید
لینک کوتاه شده مطلب:

مقاله ترجمه شده واقعیت مجازی ، مقاله واقعیت مجازی ، دانلود پروژه واقعیت مجازی ، پایان نامه واقعیت مجازی ، واقعیت مجازی pdf ،واقعیت مجازی در شهرسازی ، آموزش با واقعیت مجازی ، مزایا و معایب واقعیت مجازی ، آموزش واقعیت مجازی در معماری ،

مثال هایی از واقعیت مجازی ، هدست واقعیت مجازی چیست ، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی چیست ، معایب واقعیت افزوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

×

سلام!

 

× سوالی دارید؟ با ما چت کنید