مقاله نقش كلان داده ها در مديريت ارتباط با مشتري

مقاله نقش كلان داده ها در مديريت ارتباط با مشتري

چكيده

ظهور کلان­ داده­ ها (یا داده­ های بزرگ) موج جدید از راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را در حمایت از شخصی­ سازی و سفارشی­ سازی فروش، خدمات و خدمات مشتری ارائه می­دهد. در CRM برای آنکه مشتریان بتوانند تجربه­ ی بهتری از خرید خود کسب کنند و به­ ویژه برای شخصی سازی و سفارشی سازی خدمات، از کلان­ داده ها استفاده می­شود. اصطلاح “کلان­ داده ­ها”، اصطلاح رایجی است که برای توصیف حجم، سرعت، تنوع، صحت و مقدار داده­ های ساختار یافته و بدون ساختار، مورد استفاده قرار می­گیرد. برای ثبت، ذخیره ­سازی و تحلیل کلان­ داده­ ها به ابزارها و تکنیک­ های جدیدی نیاز است؛ و از تحلیلِ کلان­ داده­ ها برای بهبود تصمیم ­گیری و افزایش مدیریت مشتری استفاده می­شود. هدف از این تحقیق، بررسیِ کلان­ داده ­ها برای سناریوی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) است. در این مطالعه، به­ منظور جمع ­آوری داده ­ها به بررسی ادبیات پژوهشی و تحلیل موضوعیِ مطالعات اخیر پرداخته شده است. این تحقیق نشان می­دهد که CRM به همراه کلان­ داده­ ها منجر به فعال شدنِ کسب ­وکار شده است، تا در شرایط راهبردی بازاریابی، مانند ارسال اطلاعیه از طریق تلفن­ هوشمند برای مخاطبان بالقوه­ ای که مورد هدف هستند، با پشتکار بیشتری رفتار شود.

كلمات كليدي : داده هاي بزرگ، مديريت ارتباط با مشتري، مشخصه هاي مشتري، وب 2.0

توضیحات مقاله :

این یک مقاله مروری تهیه شده از دو رفرنس زیر می باشد که ترجمه و گردآوری شده است و جهت ارایه تحقیق کلاسی و یا استخراج مطالب جهت کار برروی پایان نامه در حوزه کلان داده ها مفید واقع می شود

مقاله شماره 1 (رفرنس اصلی)

مقاله شماره 2 (رفرنس اصلی)

فایل دانلودی شامل ترجمه زبان فارسی مقالات(17 صفحه فارسی ) از مجموع مقالات فوق است و شامل عناوین زیر می باشد:

چكيده

مقدمه

مفاهيم مورد مطالعه

مديريت ارتباط با مشتري

داده هاي بزرگ

ويژگي مشتريان وفادار در مقابل مشتريان جديد

مديريت ارتباط با مشتري اجتماعي

ارتباط بين داده هاي بزرگ و مديريت ارتباط با مشتري

روش

بحث و بررسي

ثبت و تحلیل خصوصیات رفتاری مشتریان

ارزش ­آفرینی

چالش­ ها

نتیجه­ گیری

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *