مقاله نقش هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری

چکیده

هدف اصلی این مطالعه بررسی نقش هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری در صنایع مختلف مانند بانک ها و شرکت های ارتباط از راه دور است.

مصاحبه ها پرسشنامه های ساختاری داده های اصلی این مطالعه هستند.

نتایج این مطالعه نشان داد که بین هوش مصنوعی و تجربه مشتری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

هوش مصنوعی 26.4٪ از واریانس تجربه مشتری را توضیح داد

(R² = 0.264 ، F (1،89) = 28.634 ، P <0.05).

تجربه مشتری دارای دو بعد است. خدمات مشتری و پشتیبانی پس از فروش ،

این مطالعه نشان می دهد که هوش مصنوعی 22.9٪ از واریانس خدمات مشتری را پیش بینی می کند ، در حالی که 7٪ پشتیبانی پس از فروش را پیش بینی کرده است.

علاوه بر این ، ارائه خدمات شخصی به مشتری در طول  خرید مشتری ، تأثیر زیادی در تجربه مشتری دارد. این مطالعه شرکت هایی را که خدمات شخصی تر به مشتریان ارائه میدهند   توصیه می کند.

به همین ترتیب ،  توصیه می شود از  هوش مصنوعی  در مراکز تماس و سایر خدمات پشتیبانی پس از فروش برای کوتاه شدن زمان انتظار مشتری استفاده شود.

فهرست مطالب تحقیق :

مقدمه

تعریف اصطلاحات کلیدی

بررسی ادبیات

هوش مصنوعی چیست؟ چرا ما به ان احتیاج داریم؟

هوش مصنوعی در طول  خرید مشتری

مزایای یک  مشتری راضی

هوش مصنوعی و بخش عمومی

چالش های هوش مصنوعی

 متدلوژی

اندازه نمونه

منبع داده

پرسشنامه

 نتایج

یافته های کمی داده ها

مقاله اول به زبان اصلی   مقاله دوم به زبان اصلی

توضیحات:

فایل ورد قابل ویرایش مجموعه گرد آوری شده از دو مقاله و تنظیم شده به زبان فارسی بهمراه تصاویر و نمودارها

تعداد صفحات :26 صفحه

350,000 ریال – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *