مقاله نقش هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری

مقاله نقش هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری

چکیده

هدف اصلی این مطالعه بررسی نقش هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری در صنایع مختلف مانند بانک ها و شرکت های ارتباط از راه دور است.

مصاحبه ها پرسشنامه های ساختاری داده های اصلی این مطالعه هستند.

نتایج این مطالعه نشان داد که بین هوش مصنوعی و تجربه مشتری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

هوش مصنوعی 26.4٪ از واریانس تجربه مشتری را توضیح داد

(R² = 0.264 ، F (1،89) = 28.634 ، P <0.05).

تجربه مشتری دارای دو بعد است. خدمات مشتری و پشتیبانی پس از فروش ،

این مطالعه نشان می دهد که هوش مصنوعی 22.9٪ از واریانس خدمات مشتری را پیش بینی می کند ، در حالی که 7٪ پشتیبانی پس از فروش را پیش بینی کرده است.

علاوه بر این ، ارائه خدمات شخصی به مشتری در طول  خرید مشتری ، تأثیر زیادی در تجربه مشتری دارد. این مطالعه شرکت هایی را که خدمات شخصی تر به مشتریان ارائه میدهند   توصیه می کند.

به همین ترتیب ،  توصیه می شود از  هوش مصنوعی  در مراکز تماس و سایر خدمات پشتیبانی پس از فروش برای کوتاه شدن زمان انتظار مشتری استفاده شود.

فهرست مطالب تحقیق :

مقدمه

تعریف اصطلاحات کلیدی

بررسی ادبیات

هوش مصنوعی چیست؟ چرا ما به ان احتیاج داریم؟

هوش مصنوعی در طول  خرید مشتری

مزایای یک  مشتری راضی

هوش مصنوعی و بخش عمومی

چالش های هوش مصنوعی

 متدلوژی

اندازه نمونه

منبع داده

پرسشنامه

 نتایج

یافته های کمی داده ها

مقاله اول به زبان اصلی   مقاله دوم به زبان اصلی

توضیحات:

فایل ورد قابل ویرایش مجموعه گرد آوری شده از دو مقاله و تنظیم شده به زبان فارسی بهمراه تصاویر و نمودارها

تعداد صفحات :26 صفحه

 

لینک کوتاه شده مطلب:

https://b2n.ir/w65269

مقاله دیجیتال مارکتینگ ، مقاله در مورد بازاریابی دیجیتال ، هوش مصنوعی و تبلیغات ، رویکردهای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال ، فریم ورک race ، استراتژی race

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *