چکیده
هدف اصلی این مطالعه بررسی نقش هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری در صنایع مختلف مانند بانک ها و شرکت های ارتباط از راه دور است.
مصاحبه ها پرسشنامه های ساختاری داده های اصلی این مطالعه هستند.
نتایج این مطالعه نشان داد که بین هوش مصنوعی و تجربه مشتری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
هوش مصنوعی 26.4٪ از واریانس تجربه مشتری را توضیح داد
(R² = 0.264 ، F (1،89) = 28.634 ، P <0.05).
تجربه مشتری دارای دو بعد است. خدمات مشتری و پشتیبانی پس از فروش ،
این مطالعه نشان می دهد که هوش مصنوعی 22.9٪ از واریانس خدمات مشتری را پیش بینی می کند ، در حالی که 7٪ پشتیبانی پس از فروش را پیش بینی کرده است.
علاوه بر این ، ارائه خدمات شخصی به مشتری در طول خرید مشتری ، تأثیر زیادی در تجربه مشتری دارد. این مطالعه شرکت هایی را که خدمات شخصی تر به مشتریان ارائه میدهند توصیه می کند.
به همین ترتیب ، توصیه می شود از هوش مصنوعی در مراکز تماس و سایر خدمات پشتیبانی پس از فروش برای کوتاه شدن زمان انتظار مشتری استفاده شود.
فهرست مطالب تحقیق :
مقدمه
تعریف اصطلاحات کلیدی
بررسی ادبیات
هوش مصنوعی چیست؟ چرا ما به ان احتیاج داریم؟
هوش مصنوعی در طول خرید مشتری
مزایای یک مشتری راضی
هوش مصنوعی و بخش عمومی
چالش های هوش مصنوعی
متدلوژی
اندازه نمونه
منبع داده
پرسشنامه
نتایج
یافته های کمی داده ها
مقاله اول به زبان اصلی مقاله دوم به زبان اصلی
توضیحات:
فایل ورد قابل ویرایش مجموعه گرد آوری شده از دو مقاله و تنظیم شده به زبان فارسی بهمراه تصاویر و نمودارها
تعداد صفحات :26 صفحه
لینک کوتاه شده مطلب: