چکیده
با پیشرفت علم و فناوری ، فناوری به نمایش گذاشته شده توسط اینترنت و ارتباطات مدرن به تدریج کل جامعه را تغییر می دهد. روشهای سنتی تجارت و فناوری پیشرفته اینترنت روش جدیدی را برای معامله تجارت الکترونیکی ایجاد می کند. در حالی که تجارت الکترونیکی کارآیی و ثروت را برای جامعه بشری به ارمغان می آورد ، اما در پیامدهای مالیاتی نیز تأثیر می گذارد. تجارت الکترونیکی چالش جدی برای سیاست های فعلی مالیات ، سیستم مالیاتی و مالیات های بین المللی مطرح کرده است. به منظور محافظت از منافع مالی ، کشورهای مختلف نگرشهای مختلفی را هدف قرار می دهند و اقدامات مالیاتی مربوطه را برای انطباق و بهبود توسعه تجارت الکترونیکی پیشنهاد می دهند. در چین تجارت الکترونیکی منجر به بروز برخی مشکلات جدی از جمله مشکلات در جمع آوری و مدیریت مالیات و رشد زیان درآمدهای مالیاتی شده است. در حال حاضر ، سیاست هدایت تجارت الکترونیک در سطح کلان باقی مانده است. در صورت عدم معرفی سیاست های مالیاتی معقول و مرتبط با تجارت الکترونیکی ، بدون داشتن سیستم مالیاتی خاص ، نتایج از دست رفتن درآمد دولت و بلوک رقابت منصفانه بین تجارت الکترونیکی و معاملات سنتی ناگزیر خواهد بود. در این مقاله ، برای موضوع مالیات تجارت الکترونیکی چین ، رابطه بین تجارت الکترونیکی و رشد اقتصادی و درآمد مالیاتی بر اساس تجربه خارجی در سیاست مالیاتی مورد بحث قرار گرفته و مشاوره سیاستهای مالیاتی درباره تجارت الکترونیکی کشورمان را ارائه می دهد.
توضیحات فایل جهت خرید:
زبان :ترجمه فارسی
تعداد صفحات فابل ترجمه:14
قیمت : 25000 تومان