چکیده
در محیط امروز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)یک روش کسبوکار در حال رشد بسیار مهم است. از آن برای مدیریت تعامل بین یک شرکت و آینده آن و مشتریان فعلی استفاده میشود. وظیفه رویکرد CRMتجزیه و تحلیل دادهها در مورد تاریخچه مشتریان با یک شرکت است. بر روی راهی برای حفظ مشتریان تمرکز میکند، بنابراین به رشد فروش کمک میکند. این امر منجر به بهبود روابط تجاری شرکت با مشتریان میشود. هدف تحقیق فعلی تعیین این مساله است که چگونه فنآوری، قابلیت سازمانی، جهت گیری مشتریان و مدیریت دانش مشتری موفقیت CRM را تحتتاثیر قرار میدهند. ما سعی میکنیم ببینیم که عملکرد یک سازمان چگونه تحتتاثیر موفقیت CRM قرار میگیرد. نتایج نشان دادهاند که موفقیت CRM به شدت از طریق “استفاده از فنآوری اطلاعات”، “جهت گیری مشتری”، “قابلیت سازمانی” و “مدیریت دانش مشتری” مرتبط است .در نهایت، همراه با نتایج و محدودیتهای تحقیق در آینده، مفاهیم و یافتههای مطالعه مورد بحث قرار میگیرند.
مباحث پوشش داده شده در این مقاله:
مقدمه
روش تحقیق
مرور ادبی و پیشینه ی تحقیق
مدل و عوامل تاثیر گذار
مشتری محوری
قابلیت سازمانی
فنآوری اطلاعات
مدیریت دانش مشتری
موفقیت CRM
عملکرد شرکتها
خطوط و محدودیتهای آینده تحقیق
نتيجه گيري
دانلود مقاله اول به زبان انگلیسی دانلود مقاله دوم به زبان انگلیسی
توضحیات مقاله:
13 صفحه ترجمه به زبان فارسی درقالب فایل ورد قابل ویرایش گردآوری شده از دو مقاله انگلیسی
لینک کوتاه شده مطلب :