شبکه آنلاین

ویروس کشی وردپرس

متاسفانه بارها با سایتهایی مواجه می‌شویم که به علت عدم توجه مدیر سایت و استفاده از رمزعبور ضعیف هک شده‌اند. پسووردها کلید سایت شما میباشند

:آسیب پذیری هایی که یک هکر میتواند بر سایت شما ایجاد کند

ورود به حساب کاربری ادمین وردپرس تان

ورود به حساب کاربری کنترل پنل میزبانی وب

حساب FTPورود به

دسترسی به پایگاه داده mysql

حساب ایمیلی که برای ادمین وردپرس استفاده شده یا حساب هاستینگ

اول از همه باید بدانید که این موضوع مختص سایت های وردپرس نیست. همه ی وب سایت های اینترنتی در برابر هک شدن آسیب پذیر هستند.

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (سایت ساز) جهان می باشد که بیش از 31 درصد از سایت های دنیا از آن قدرت گرفته اند به همین دلیل معمولا مورد توجه هکرها قرار میگیرد.

این محبوبیت گسترده به هکرها این اجازه را میدهد که از طریق راه ساده ای وبسایت هایی که امنیت کمی دارند را پیدا کنند، بنابراین میتوانند از آن بهره‌برداری کنند.

هکرها انگیزه های متفاوتی برای هک کردن یک سایت دارند. مبتدیان آنها فقط در حال یادگیری بهره برداری از سایت های ناایمن می باشند.

برخی از آنها دارای قصد و نیت بدی هستند مثل پخش کردن بدافزار، استفاده از یک سایت برای حمله به دیگر وب سایت‌ها  و یا ایجاد اسپم در اینترنت.

اگر سایت شما آلوده شده و اطلاعات با ارزشی بر روی آن دارید نگران نباشید تیم ما با بررسی کامل سایت شما تمامی فایل های مخرب و ویروسی را از بین میبرد و پس از آن راههای ورود هکرها رامسدود میکند

تخصص ما امنیت و بررسی سایت های ورد پرسی است

با تیم امنیتی ما همراه باشید

ابتدا برای این که اطمینان پیداکنید که سایت شما آلوده شده از طریق لینک زیر سایت خود را اسکن کنید

https://scanner.pcrisk.com/

اگر گزارش آلودگی پیدا شد سریعا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرین تا راه حل های موثر را با شما درمیان بگذاریم

جهت مشاوره و ویروس کشی سایت آلوده از طریق

این لینک با ما در تماس باشید